inzamelpunt emmer
Bij cafetaria's zijn emmers vaak voor niets te verkrijgen vooral als je zegt wat er ermee wilt doen.

inzamelpunt contianer

Inzamelpunt worden?

Als inzamelpunt voor Stichting D-Dog, de doppenactie van KNGF geleidehonden moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:

• Je stelt mensen in de gelegenheid doppen bij je in te leveren, al dan niet op een vaste tijd in de week of op afspraak. Is de plek openbaar toegankelijk helemaal top, maar denk om 'vervuiling'.
  • Je emailadres of huisadres mag vermeld worden op de landelijke lijst met inzamelpunten. (Dit kan ook met bijv. de beperking 'alleen op afspraak' of 'alleen voor bekenden'). Deze lijst is alleen toegankelijk voor de beheerder.
  • Je beschikt over (een kleine) opslagmogelijkheid
  • In principe moeten de doppen uitgezocht/gecontroleerd worden, dwz kartonnetjes/foampjes en stickers verwijderen. Evenals alles wat geen dop of deksel is.
  • Je slaat de doppen op in zakken en bewaard ze droog en schoon
  • Je levert de doppen volgens afspraak af bij een depot of ander inzamelpunt.

inzamelpunt logo D-Dogwebsite

Coördinatie Doppenactie

Hieronder volgen de vrijwilligers die per provincie de taak op zich hebben genomen om de reis van de Dop een korte afstand te laten afleggen.

De vrijwilligers hebben ook nog andere werkzaamheden naast deze actie, U krijgt altijd antwoord, maar soms duurt het wat langer.
Het kan zijn dat door ziekte of vakantie tijdelijk iemand minder snel kan reageren, de andere leden proberen dit dan op te vangen maar dat lukt niet altijd.

Zet in U het volgende in de E-mail:

• Naam
  • Adres
  • Telefoon of Mobiel nummer
  • Onderwerp

Van de spaarders slaan wij geen gegevens op.

Van inzamelpunten slaan we (uiteraard) wel de gegevens op, maar geven alleen met toestemming Uw adres door. Anders het e-mailadres of telefoonnummer zodat spaarders eerst contact op kunnen nemen voor een afspraak om doppen in te leveren. U kunt dan alsnog uw adres doorgeven.
Dit in het kader van de privacywet.

inzamelpunt Nederland

ProvincieContactpersoonE-mail