Depot Utrecht

Doppen inzamel Depot Bunnik

Doppen inzamel Depot Bunnik Even voorstellen voor wie mij nog niet kent:

Mijn naam is Hanny Pater, en ben sinds 2015 actief met doppen inzamelen. Heb via allerlei omwegen nu mijn eigen mini-depot hier in Bunnik. Doppen kunnen bij mij gewoon aan huis ingeleverd worden: Achterdijk 22A, 3981 HB Bunnik. (nog makkelijker bij no 22 het erf op naar achteren en dan zie je achter de schuur vanzelf een carport waar genoeg ruimte is en inzameltonnen voor de doppen) Graag koppel ik terug naar de spaarders, dus vind het fijn als je een berichtje achterlaat met je naam en gegevens.

Aangezien ik in het buitengebied van Bunnik woon, dicht bij 'Vechten', en dicht bij de afslag van de A12, ook voor regiogenoten makkelijk te bereiken.

Ik ben contactpersoon voor de provincie Utrecht en probeer de doppenstroom in deze provincie zo goed mogelijk te laten verlopen. Inmiddels ben ik ook bestuurslid van Stichting D-dog (secretaresse). St. D-dog (Doppen en Deksels omzetten voor Geleidehonden) heeft tot doel vele projecten te gaan steunen m.b.t. de diverse hulphonden. Dus kom maar op met die dop, in kleine en grote hoeveelheden maken we er samen wat moois van!

Hanny Pater
Neem contact op met depot Utrecht.
Volg ons ook op facebook: Doppeninzameling Bunnik/Houten